آخرین اخبار

گلایه معاون استاندار از شهرداران کهگیلویه و بویراحمد/ زنگ خطری که فرمانده انتظامی به صدا درآورد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۷ ماهه امسال ۱۱۰ میلیارد تومان از محل‌های مختلف به شهرداری‌های استان اختصاص داده شد.

اشتراک گذاری
21 آبان 1401
کد مطلب : 3832

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست شورای راهبردی در خصوص وضعیت محورهای استان گفت: از محل اعتبارات سفر ۱۵۰ میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در محورهای استان از یاسوج- بابامیدان تا یاسوج به سمیرم اختصاص داده شده، همچنین محورهای استان چهار خطه می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیشترین عامل تصادفات مربوط به خودروهای شوتی حامل اتباع بیگانه است، گفت: محورهای استان برای شوتی‌های حامل قاچاق اتباع بیگانه و قاچاق کالا ناایمن شود که راه‌ندازی پاسگاه میمند ضروری است.

 

وی در ادامه سخنان خود خطاب به شهرداری‌ها گفت: در ۷ ماهه امسال از محل‌های مختلف ۱۱۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها اعتبار دادیم و انتظار داشتیم ۵۰ درصد این پول صرف مدیریت شهری و زیرساخت‌ها شود اما همه پول صرف پرداخت حقوق شد که از شهرداری‌ها به این دلیل گلایه داریم.

حاجی‌زاده در بخش پایانی سخنان خود از دو دستگاه شرکت توزیع نیروی برق و فناوری ارتباطات استان قدردانی کرد و گفت: بدون اینکه هزینه‌ای به این دستگاه‌ها بدهیم در حال کار هستند اما به بقیه دستگاه‌ها اعتبار که دادیم هیچ باید التماس کنیم که پیمانکاران را مدیریت کنند.

همچنین سردار کیقباد مصطفایی با اشاره به اینکه امنیت جاده‌ها به لحاظ ترافیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: در ۷ ماهه سال جاری ۱۵ هزار و ۴۸۵ مورد تصادف در استان رخ داده که افزایش ۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش یک درصدی متوفیان حوادث رانندگی گفت: کهگیلویه و بویراحمد ششمین استان به لحاظ نرخ وقوع تصادف در هر یکصد هزار نفر است. میانگین نرخ وقوع تصادفات در کشور در ۷ ماهه امسال یک هزار و ۴۳۲ فقره بوده اما آمار این استان دو هزار و ۱۷۱ فقره است که زنگ خطر وقوع تصادفات در استان به صدا درآمده است.

 

گفتنی است در پایان این نشست به پاس تلاش‌های معاون هماهنگی امور عمرانی و همکاری خوب با نیروی انتظامی لوح تقدیری از طرف فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به کیامرث حاجی‌زاده اهداء شد.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 2 =